Zaklęcia
Aby uczyć się nowych zaklęć i zwiększać ich moc, musisz poszukiwać w całym królestwie magicznych ksiąg i zwojów. Przeczytanie ich wyposaży Cię w wiedzę niezbędną do używania magii. Gdy znajdziesz księgę z zaklęciem, które już znasz, przeczytanie jej sprawi, że poznasz następny "poziom" danego czaru. Poniżej podaję listę zaklęć znajdujących się w bibliotekach Azabara Mor´detha.
Jeśli nie wiesz gdzie znaleźć jakąś księgę - zerknij do poradnika. Rozpiska jest wzbogacona o Objawienie.
Ikona | Nazwa | Szkoła Magii | KosztLiczony w manie | Czas TrwaniaLiczony w sekundach | Opis |
---|---|---|---|---|---|
Widmowy blask | Magia Żywiołów | 1 | 80 | Oświetla teren o promieniu 15 stóp. | |
Światło pochodni | 2 | 120 | Oświetla teren o promieniu 30 stóp. | ||
Lśnienie | 3 | 180 | Oświetla teren o promieniu 50 stóp. | ||
Cios płomieni | Magia Żywiołów | 5 | - | Zadaje 10 punktów obrażeń od Ognia celowi i przyległym stworzeniom. | |
Kula ognia | 10 | - | Zadaje 20 punktów obrażeń od Ognia celowi i 12 przyległym stworzeniom. | ||
Rój meteorów | 15 | - | Zadaje 25 punktów obrażeń od Ognia 3 celom i 12 przyległym stworzeniom. | ||
Heroizm | Magia Ducha | 10 | 25 | Zwiększa zadawane obrażenia o o połowę, a szybkość o 10%. | |
Oddech mistrza | 15 | 35 | Zwiększa zadawane obrażenia dwukrotnie, a szybkość o 20%. | ||
Potęga królów | 30 | 45 | Zwiększa zadawane obrażenia trzykrotnie, a szybkość połowę. | ||
Pijawka | Magia Światła/Ciemności | 15 | 10 | Wysysa 15 punktów życia od żywego przeciwnika. Zasięg wynosi działania 10 stóp. | |
Odpływ istoty | 35 | 20 | Wysysa 25 punktów życia od żywego przeciwnika. Zasięg wynosi działania 30 stóp. | ||
Spijacz dusz | 50 | 30 | Wysysa 45 punktów życia od żywego przeciwnika. Zasięg wynosi działania 60 stóp. | ||
Spowolnienie | Magia Żywiołów | 10 | 30 | Spowalnia cel o 30%. | |
Odpływ istoty | 20 | 30 | Spowalnia przeciwników wokół o 30%. | ||
Spijacz dusz | 40 | 20 | Spowalnia wszystkich w zasięgu wzroku o 30%. | ||
Widmowy sojusznik | Magia Ducha | 10 | 20 | Przywołuje sojusznika, który walczy po naszej stronie przez czas trwania zaklęcia lub do czasu, gdy zostanie pokonany. Jego siłą i odporność rosną razem z poziomem zaklęcia. | |
Widmowy bohater | 20 | 30 | |||
Widmowy rycerz | 40 | 40 | |||
Kamienna skóra | Magia Żywiołów | 10 | 20 | W 50% uodparnia na ciosy i cięcia. | |
Granitowa zbroja | 25 | 30 | W 75% uodparnia na ciosy i cięcia. | ||
Marmurowe oblicze | 40 | 40 | Całkowicie uodparnia na ciosy i cięcia. | ||
Iskry | Magia Żywiołów | 10 | - | Zadaje celowi 25 punktów obrażeń od Powietrza. | |
Piorun | 30 | - | Zadaje dwóm celom po 50 punktów obrażeń od Powietrza. | ||
Łańcuch piorunów | 45 | - | Zadaje trzem celom po 75 punktów obrażeń od Powietrza. | ||
Cios mrozu | Magia Żywiołów | 10 | 10 | Zamraża daną postać. Wraz ze wzrostem poziomu minimalnie zwiększa się promień. Powinien też zwiększać się czas trwania oraz powinny być też zadawane obrażenia, ale tak się nie dzieje (nie wprowadzono tego finalnie do gry). | |
Szybkie zamrożenie | 20 | 10 | |||
Lodowe więzienie | 30 | 10 | |||
Święta pożoga | Magia Światła/Ciemności | 10 | - | Zadaje 40 punktów obrażeń od Światła wszystkim w promieniu 20 stóp. | |
Palce prawości | 20 | - | Zadaje 60 punktów obrażeń od Światła wszystkim w promieniu 30 stóp. | ||
Boski gniew | 30 | - | Zadaje 100 punktów obrażeń od Światła wszystkim w promieniu 40 stóp. | ||
Objawienie | Magia Ducha | 10 | - | Specjalne zaklęcie użyte tylko fabularnie przez Drake'a do zmaterializowania Zwodzicieli (Kłamców), którzy opętali niektórych jego sprzymierzeńców. |
Światło Pochodni |
| |
Kula Ognia |
| |
Kamienna Skóra |
| |
Heroizm |
| |
Widmowy Sojusznik |
| |
Zamrożenie |
| |
Spijacz Dusz |
| |
Piorun |
| |
Spowolnienie |
| |
Święty Gniew |
| |
Objawienie |
|